Monday, August 30, 2010

DIA

Si Dia~

dia cantik pada parasnye~
dia menarik perhatian mata n hatiku
dia comel
dia gadis
dia
dia
dia

pergh xkn aku jatuh hati pd nye?
ttttiiiiiidddddddaaaaaaakkkkkkkkk

xpela~
lg bru kenal~
aku x kenal isi dlm hati nye cmne~
aku belum selidik latar blkgnye

LEK LU~

hahaha
mmg usia makin meningkat
masa berlalu bgi angin
bumi berputar bagai sang semut berjalan
(semut jln ke?)

study mmg study
prasaan kene kawal jua
jgn smpi ganggu study ku sudah

kpd si dia~
aku hny diam saja
aku simpan ja prasaan hati ku ini

aku nk ganti pe yg suda terkorban
masa yg lalu m'jadi tanggungjawab ku
utk ganti~
ganti
ganti
ganti

aku xkn layan prasaan ku ini
demi masa lalu n akan dtg~
lg pon family ku
lg penting sgt sgt sgt

ibu, ayah dan adikku~
abg sayang n cinta kamu semua
sgt sgt sgt
MUAH!!

1 comment: